Zespół Redakcyjno – Administracyjny ds. BIP został powołany na podstawie Zarządzenia 16/2009 Dyrektora Biblioteki Publicznej m.st. Warszawy - Biblioteki Głównej Województwa Mazowieckiego z dnia 19 maja 2009 r. w sprawie powołania Zespołu Redakcyjno – Administracyjnego ds. Biuletynu Informacji Publicznej.
Do zadań Zespołu Redakcyjno – Administracyjnego należy:
- dostosowanie BIP do obowiązujących przepisów określonych w Ustawie z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2176, z 2021 r. poz. 1598, 1641) i Rozporządzeniu Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz.U. 2007 r. poz.68)
- sprawowanie nadzoru nad prawidłowym opracowaniem i przekazywaniem informacji do BIP przez Działy Biblioteki;
- organizacja informacji zamieszczanych w BIP
- zamieszczanie przekazywanych informacji;
- prowadzenie dziennika zmian treści informacji udostępnianych w BIP;
- monitorowanie treści zawartych w BIP i ich aktualizacja;
- organizowanie spotkań z Dyrekcją i przedstawicielami działów Biblioteki w celu ujednolicenia polityki informacyjnej BIP.
Skład Zespołu:
dr Agnieszka Strojek - Kierownik Zespołu
ul. Koszykowa 26/28
00-950 Warszawa, skr. poczt. 365
tel/fax: 22 537 41 44
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Wioletta Guzek – członek Zespołu
ul. Koszykowa 26/28
00-950 Warszawa, skr. poczt. 365
tel. 22 537 40 33
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Włodzimierz Kołacz – członek Zespołu
ul. Koszykowa 26/28
00-950 Warszawa, skr. poczt. 365
tel/fax: 22 537 41 91
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.