OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o wartości nieprzekraczającej

w złotych równowartości 60 000 euro

Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na zasadach określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.).

Adm 216-1-07

Przedmiotem zamówienia jest :
adaptacja pomieszczenia magazynowego na serwerownię

CPV 45.26.25.00-6, 45.42.11.41-4, 45.41.00.00-4, 45.31.00.00-3, 45.31.43.20-0

1. Termin realizacji: maksymalny termin realizacji robót nie może przekroczyć 4 tygodni od dnia wejścia na teren robót

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, to jest:

  • Posiadają wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania czynności objętych niniejszym zamówieniem
  • Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
  • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
  • Posiadają doświadczenie niezbędne do realizacji zamówienia, przez co rozumie się zrealizowanie w ciągu pięciu ostatnich lat przed dniem wszczęcia postępowania, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim zakresem i rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia (roboty budowlane i elektryczne przy np. adaptacji, przebudowie, modernizacji czy remoncie pomieszczeń). 
  • Dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w liczbie gwarantującej należyte jego wykonanie, w tym:
      • co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych do 1 Kv i posiadającymi zaświadczenie kwalifikacyjne E wydane przez SEP 
      • osobą przewidzianą do pełnienia funkcji kierownika budowy, legitymującą się uprawnieniami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2006, Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącą do właściwej Izby Inżynierów Budowlanych oraz posiadającą ubezpieczenie OC w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie
  • Udzielą gwarancji na wykonane roboty będące przedmiotem zamówienia na co najmniej 36 miesięcy.

3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych ani częściowych.

4. Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

5. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

6. Zamawiający nie dopuszcza wykonania przez podwykonawców robót budowlano-murowych i budowlano instalacyjnych, wymienionych w niniejszej SIWZ w Części I, Rozdziale I pkt 4.1. i 4.2 , dopuszcza zaś wykonanie robót opisanych w wymienionej części i rozdziale w pkt 4.3 i 4.4.

7. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamówienia uzupełniające mogą dotyczyć rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego.

Kryteria oceny ofert:

  • cena całkowita brutto 70%
  • termin realizacji 30%

Miejsce i termin składania ofert :
siedziba Zamawiającego, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wejście D, I piętro pok. 103 (sekretariat) do dnia 11.05.2007 r.. do godziny 14:00.
Miejsce i termin otwarcia ofert:
siedziba Zamawiającego, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Sala Konferencyjna, wejście F w dniu 11.05.2007 r. godz. 14:30
Termin związania Wykonawcy złożoną ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
SIWZ udostępniona jest na niniejszej stronie www, można również odebrać SIWZ w siedzibie Zamawiającego, wejście D, I piętro pok. 103 (sekretariat), w godz. 9:00 – 15:00 (po wcześniejszym, telefonicznym zgłoszeniu zapotrzebowania)

Osoby uprawnione do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami:

W zakresie przedmiotu zamówienia:
Sylwester Wieczorkowski - Kierownik Działu Administracyjno-Gospodarczego

tel. 022 537-41-13 w godz. 10:00 – 14:00, fax. 022 621-19-68,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W zakresie procedury zamówień publicznych:
Agnieszka Pytlak – Koordynator zamówień publicznych

tel. 0 22 537-41-43 w godz. 10:00 – 14:00,
fax. 0 22 537-40-43, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

prosimy wykonawców, którzy pobrali SIWZ z niniejszej strony o przesłanie potwierdzenia pobrania, na nr faksu 022 537-40-43 lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W IMIENIU ZAMAWIAJ¡CEGO
Zastępca Dyrektora
Jacek Niemir

Go to top