OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
o warto?ci nieprzekraczaj?cej w z?otych równowarto?ci 60 000 euro
Post?powanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na zasadach okre?lonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówie? publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z pó?n. zm.).
Adm.216-11-06
Przedmiotem zamówienia jest :
CPV 45312311-0, 45315700-5, 45311000-0, 45315000-8, 45315100-9, 45314120-8
Miejscem realizacji zamówienia jest siedziba Zamawiaj?cego – Biblioteki Publicznej m. st. Warszawy – Biblioteki G?ównej Województwa Mazowieckiego w Warszawie, ul. Koszykowa 26/28.
Szczegó?owy opis przedmiotu zamówienia zawiera Za??cznik nr 1 do SIWZ.
Jeden z obiektów Biblioteki, budynek im. St. Kierbedziów wpisany jest do rejestru zabytków.
Prace instalacyjne wykonywane b?d? przy utrzymaniu pe?nej funkcjonalno?ci Biblioteki, z zachowaniem godzin otwarcia, przy uwzgl?dnieniu letniego grafiku pracy czytel?.
Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert cz??ciowych ani wariantowych.
Termin realizacji zamówienia stanowi kryterium oceny ofert, a liczony b?dzie w tygodniach od dnia wej?cia na teren robót.
O udzielenie zamówienia mog? ubiega? si? Wykonawcy, którzy spe?niaj? warunki z art. 22 ust. 1 ustawy, to jest:
1) posiadaj? wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonania zamówienia, przez co rozumie si?:
<!--[if !supportLists]-->a) <!--[endif]-->wpis do rejestru, ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej
<!--[if !supportLists]-->b) <!--[endif]-->niezaleganie z op?acaniem koniecznych podatków i sk?adek ubezpieczeniowych
<!--[if !supportLists]-->2) <!--[endif]-->posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie do realizacji zamówienia oraz dysponuj? osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, przez co rozumie si?:
<!--[if !supportLists]-->a) <!--[endif]-->zrealizowanie w ci?gu pi?ciu ostatnich lat tj. od. 01.07.2001 r. do 30.06.2006 r.(a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch zamówie? polegaj?cych na instalacji wewn?trznej sieci telefonicznej wraz z instalacj? centrali telefonicznej o pojemno?ci minimum 200 abonentów wewn?trznych
<!--[if !supportLists]-->b) <!--[endif]-->dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w liczbie gwarantuj?cej nale?yte wykonanie przedmiotu zamówienia, w tym co najmniej dwiema osobami posiadaj?cymi uprawnienia w zakresie instalacji elektrycznych do 1 Kv i posiadaj?cymi za?wiadczenie kwalifikacyjne E wydane przez SEP z wyznaczon? osob? do pe?nienia funkcji kierowniczej dla realizowanego zamówienia
<!--[if !supportLists]-->3) <!--[endif]-->znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj?cej wykonanie zamówienia, przez co rozumie si? ubezpieczenie od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci
<!--[if !supportLists]-->4) <!--[endif]-->nie podlegaj? wykluczeniu z post?powania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówie? publicznych
Zamawiaj?cy nie przewiduje wnoszenia wadium
Zamawiaj?cy przewiduje wniesienie zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy
Zamawiaj?cy przewiduje udzielenie zamówienia uzupe?niaj?cego, o którym mowa w art. 67 ust.1 pkt 6. Udzielenie zamówienia planowane jest po zako?czeniu prac remontowy jednego z budynków Biblioteki.
Kryteria oceny ofert:
cena ca?kowita brutto 60 %
termin realizacji 30 %
warunki gwarancji 10 %
Termin i miejsce sk?adania ofert: 17.08.2006 r do godz. 11:00, siedziba Zamawiaj?cego, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat).
Termin i miejsce otwarcia ofert: 17.08.2006 r. o godz. 11:30, siedziba Zamawiaj?cego, wej?cie C, Sala Konferencyjna.
Termin zwi?zania ofert? up?ywa 15.09.2006 r.
SIWZ udost?pniona jest na niniejszej stronie, ( adm_216-11-06_siwz-specentr.doc (262.50 KB 01.08.2006 10:13) ), za??cznik nr 1 ( adm_216-11-06_siwz-specentr-zal1.doc ) i plany ( adm_216-11-06_siwz-specentr-plany.pdf )mo?na równie? odebra? bezp?atn?, drukowan? wersj? SIWZ w siedzibie Zamawiaj?cego, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat), w godz. 9:00 – 14:00
Informacji udzielaj?:
W zakresie przedmiotu zamówienia:
Sylwester Wieczorkowski - Kierownik Dzia?u Administracyjno-Gospodarczego
tel. 0 22 628-31-47, 0 22 628-20-01 wew.113 w godz. 10:00 – 14:00,
fax. 0 22 621-19-68, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
zakresie procedury zamówie? publicznych:
Agnieszka Pytlak - Koordynator zamówie? publicznych,
tel. 0 22 628-20-01 wew.143 w godz. 10:00 – 14:00, fax. 0 22 621-19-68
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
prosimy wykonawców, którzy pobrali SIWZ z niniejszej strony o przes?anie potwierdzenia pobrania na nr faksu 022 621-19-68 lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.