OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

o warto?ci nieprzekraczaj?cej w z?otych równowarto?ci 211 000 euro

 

Post?powanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na zasadach okre?lonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówie? publicznych, tekst jednolity z dnia 21.08.2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 164, poz. 1163 ze zm.)

Adm 216-2-07

Przedmiotem zamówienia jest :

obs?uga trzech szatni mieszcz?cych si? na terenie Biblioteki Publicznej m. st. Warszawy – Biblioteki G?ównej Województwa Mazowieckiego, przy ul Koszykowej 26/28

CPV 93000000-8

1. Termin realizacji: 20.08.2007 r. – 31.07.2009 r.

2. O udzielenie zamówienia mog? ubiega? si? Wykonawcy, którzy spe?niaj? warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, to jest:

1) Posiadaj? wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem, przez co rozumie si? aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej

2) Nie podlegaj? wykluczeniu z post?powania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówie? publicznych.

3) Znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj?cej wykonanie zamówienia, przez co rozumie si? ubezpieczenie od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci gospodarczej, w kwocie nie mniejszej ni? 100000 z?.

4) Posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie do realizacji zamówienia przez co rozumie si? zrealizowanie w ci?gu trzech ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch us?ug obs?ugi szatni. Z uwagi na to, i? obs?uga szatni ma charakter ?wiadczenia ci?g?ego, uznane b?d? równie? us?ugi wykonywane aktualnie

5) Dysponuj? osobami lub podmiotami zdolnymi do realizacji zamówienia w liczbie gwarantuj?cej nale?yte jego wykonanie.

3. W celu potwierdzenia spe?niania warunków, Wykonawca do??czy nast?puj?ce dokumenty:

1) Dla potwierdzenia spe?niania warunku opisanego w ppkt 1):

a) aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej - potwierdzaj?ce uprawnienia do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert,

2. Dla potwierdzenia spe?niania warunków opisanych w ppkt 2):

a) aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika Urz?du Skarbowego potwierdzaj?ce, ?e Wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert,

b) aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?ce, ?e Wykonawca nie zalega z op?acaniem op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo?eczne lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert;

3. Dla potwierdzenia spe?niania warunków opisanych w ppkt 2 i 3 :

a) O?wiadczenie Wykonawcy o spe?nianiu warunków z art. 22 ust. 1 i ust. 2 ustawy,

b) polis? lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj?cy, ?e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci gospodarczej, na kwot? minimum 100000 z?

4. Dla potwierdzenia spe?niania warunków opisanych w ppkt 4) i 5):

a) wykaz wykonanych w ci?gu trzech ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch zamówie? polegaj?cych na obs?udze szatni, z podaniem warto?ci tych zamówie?, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzaj?ce, ?e zamówienia te zosta?y wykonane nale?ycie. Z uwagi na to, i? obs?uga szatni ma charakter ?wiadczenia ci?g?ego, uznane b?d? równie? us?ugi wykonywane aktualnie

b) wykaz osób lub podmiotów uczestnicz?cych w realizacji zamówienia,

3. Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych ani cz??ciowych.

4. Zamawiaj?cy nie przewiduje wnoszenia wadium ani zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy.

5. Zamawiaj?cy nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

6. Zamawiaj?cy wymaga, aby Wykonawca wskaza? w swojej ofercie t? cz??? zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom

7. Kryteria oceny ofert: cena ca?kowita brutto 100%

Miejsce i termin sk?adania ofert:

siedziba Zamawiaj?cego, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat) do dnia 27.06.2007 r.. do godziny 13:30.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

siedziba Zamawiaj?cego, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Sala Konferencyjna, wej?cie F w dniu 27.06.2007 r. godz. 14:00

Termin zwi?zania Wykonawcy z?o?on? ofert? wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? wraz z up?ywem terminu sk?adania ofert.

SIWZ udost?pniona jest na niniejszej stronie www adm216-2-07_szatnia_specyfikacja.doc (272.50 KB 15.06.2007 15:11), mo?na równie? odebra? SIWZ w siedzibie Zamawiaj?cego, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat), w godz. 9:00 – 15:00 (po wcze?niejszym, telefonicznym zg?oszeniu zapotrzebowania)

Osoby uprawnione do bezpo?redniego kontaktowania si? z Wykonawcami:

W zakresie przedmiotu zamówienia:

Sylwester Wieczorkowski - Kierownik Dzia?u Administracyjno-Gospodarczego tel. 022 537-41-13 w godz. 10:00 – 14:00, fax. 022 621-19-68, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W zakresie procedury zamówie? publicznych:

Agnieszka Pytlak – Koordynator zamówie? publicznych tel. 0 22 537-41-43 w godz. 10:00–14:00, fax. 0 22537-40-43, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Prosimy wykonawców, którzy pobrali SIWZ z niniejszej strony o przes?anie potwierdzenia pobrania, na nr faksu 022 537-40-43 lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

DYREKTOR BIBLIOTEKI
dr Micha? Str?k

 

Go to top