OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

o warto?ci nieprzekraczaj?cej w z?otych równowarto?ci 211 000 euro

 

Post?powanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na zasadach okre?lonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówie? publicznych, tekst jednolity z dnia 21.08.2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 164, poz. 1163 ze zm.)

Adm 216-3-07

Przedmiotem zamówienia jest :

  • A) Przebudowa sieci komputerowej w budynkach Biblioteki Publicznej m. st. Warszawy –  Biblioteki G?ównej Województwa Mazowieckiego, przy ul. Koszykowej 26/28, to jest wykonanie po??cze? wyrównawczych dla poszczególnych rozdzielnic komputerowych oraz monta? nowych instalacji odbiorczych CPV 45.31.43.20-0
  • B) Monta? WLZ (Wewn?trznej Linii Zasilaj?cej) w budynku magazynowym pomi?dzy rozdzielni? g?ówn? znajduj?c? si? w piwnicy, a rozdzielniami pi?trowymi znajduj?cymi si? na parterze i trzecim pi?trze. CPV 45.31.11.00-1
  • C) Pomiary instalacji elektrycznej w budynkach: ul. Koszykowa 26/28 ( „Plomby”, oficyn, magazynu), ul. Su?kowskiego 26 – Oddzia? , ul. Chmielna 20 - Archiwum CPV 50.71.10.00-2

 

Przedmiot zamówienia opisany jest szczegó?owo w przedmiarach robót, dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, które stanowi? integraln? cz??? niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia

 

1. Termin realizacji: 30.11.2007 r.

2. O udzielenie zamówienia mog? ubiega? si? Wykonawcy, którzy spe?niaj? warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, to jest:

1) Posiadaj? wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem, przez co rozumie si? aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej.

2) Nie podlegaj? wykluczeniu z post?powania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówie? publicznych.

3) Znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj?cej wykonanie zamówienia.

4) Posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie do realizacji zamówienia przez co rozumie si? zrealizowanie w ci?gu pi?ciu ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch robót, których przedmiotem by?y prace, zbli?one do robót b?d?cych przedmiotem zamówienia, np. wykonywanie instalacji elektrycznych, instalacje okablowania komputerowego, instalacje infrastruktury kablowej itp. w tym co najmniej jedna realizowana w budynku u?yteczno?ci publicznej w czasie jego zwyk?ego funkcjonowania.

5) Dysponuj? osobami zdolnymi do realizacji zamówienia w liczbie gwarantuj?cej nale?yte jego wykonanie w tym:

­ co najmniej dwiema osobami posiadaj?cymi kwalifikacje uprawnie? elektrycznych, przez co rozumie si? posiadanie ¦wiadectwa kwalifikacyjnego E wydanego przez SEP w zakresie eksploatacji

­ osob? przewidzian? do pe?nienia funkcji Kierownika Robót,:

ü legitymuj?c? si? uprawnieniami budowlanymi zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2006, Nr 156 poz.1118 z pó?n. zm.) w specjalno?ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz?dze? elektrycznych i elektroenergetycznych,

ü nale??c? do Izby In?ynierów Budowlanych

ü posiadaj?c? ubezpieczenie OC w zwi?zku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

6) Udziel? gwarancji na zrealizowane zamówienie na co najmniej 24 miesi?ce.

3. W celu potwierdzenia spe?niania warunków, Wykonawca do??czy nast?puj?ce dokumenty:

1) Dla potwierdzenia spe?niania warunku opisanego w ppkt 1):

a) aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej - potwierdzaj?ce uprawnienia do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert,

2) Dla potwierdzenia spe?niania warunków opisanych w ppkt 2):

a) aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika Urz?du Skarbowego potwierdzaj?ce, ?e Wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert,

b) aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?ce, ?e Wykonawca nie zalega z op?acaniem op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo?eczne lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert;

3) Dla potwierdzenia spe?niania warunku opisanego w ppkt 2) O?wiadczenie Wykonawcy o spe?nianiu warunków z art. 22 ust. 1 i ust. 2 ustawy,

4) Dla potwierdzenia spe?niania warunków opisanych w pkt 4 i 5:

a) wykaz wykonanych w ci?gu pi?ciu ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch robót, których przedmiotem by?y prace, zbli?one do robót b?d?cych przedmiotem zamówienia, np. wykonywanie instalacji elektrycznych, instalacje okablowania komputerowego, instalacje infrastruktury kablowej itp. w tym co najmniej jedna realizowana w budynku u?yteczno?ci publicznej w czasie jego zwyk?ego funkcjonowania., z podaniem warto?ci brutto tych robót, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzaj?ce, ?e zamówienia te zosta?y wykonane nale?ycie, b) wykaz osób i podmiotów uczestnicz?cych w realizacji zamówienia, ??cznie z dokumentami potwierdzaj?cymi:

· posiadanie przez wyznaczone osoby uprawnie? elektrycznych, to jest ¦wiadectwo kwalifikacyjne E wydane przez SEP w zakresie eksploatacji

· posiadanie przez osob? przewidzian? do pe?nienia funkcji kierownika robót, uprawnie? budowlanych zgodnie z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. 2006, Nr 156 poz.1118 z pó?n. zm.) w specjalno?ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz?dze? elektrycznych i elektroenergetycznych, przynale?no?? do Izby In?ynierów Budowlanych oraz ubezpieczenie OC w zwi?zku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie

5) Dla potwierdzenia spe?niania warunków opisanych w pkt 6 potwierdzenie udzielenia gwarancji na wykonane roboty b?d?ce przedmiotem zamówienia na co najmniej 24 miesi?ce od bezusterkowego, ostatecznego odbioru robót..

3. Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych ani cz??ciowych.

4. Zamawiaj?cy nie przewiduje wnoszenia wadium ani zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy.

5. Zamawiaj?cy nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

6. Zamawiaj?cy wymaga, aby Wykonawca wskaza? w swojej ofercie t? cz??? zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom

7. Kryteria oceny ofert: cena ca?kowita brutto 50%

termin realizacji zamówienia 50%

Miejsce i termin sk?adania ofert :

siedziba Zamawiaj?cego, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat) do dnia 10.07.2007 r.. do godziny 14:00.

Miejsce i termin otwarcia ofert:

siedziba Zamawiaj?cego, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Sala Konferencyjna, wej?cie F w dniu 10.07.2007 r. godz. 14:30

Termin zwi?zania Wykonawcy z?o?on? ofert? wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? wraz z up?ywem terminu sk?adania ofert.

SIWZ udost?pniona jest na niniejszej stronie www

 mo?na równie? odebra? SIWZ w siedzibie Zamawiaj?cego, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat), w godz. 9:00 – 15:00 (po wcze?niejszym, telefonicznym zg?oszeniu zapotrzebowania)

Osoby uprawnione do bezpo?redniego kontaktowania si? z Wykonawcami:

W zakresie przedmiotu zamówienia:

Marta Wi?ckowska - Dzia?u Administracyjno-Gospodarczy tel. 022 537-41-13 w godz. 10:00 – 14:00, fax. 022 621-19-68, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W zakresie procedury zamówie? publicznych:

Agnieszka Pytlak – Koordynator zamówie? publicznych tel. 0 22537-41-43 w godz. 10:00 – 14:00, fax. 0 22537-40-43, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

prosimy wykonawców, którzy pobrali SIWZ z niniejszej strony o przes?anie potwierdzenia pobrania, na nr faksu 022 537-40-43 lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

DYREKTOR BIBLIOTEKI
dr Micha? Str?k

 

Go to top