OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

o warto?ci nieprzekraczaj?cej w z?otych równowarto?ci 206 000 euro

 

Post?powanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na zasadach okre?lonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówie? publicznych, tekst jednolity z dnia 29.11.2007 r. (Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655)

 

Adm 216-3-08

Przedmiotem zamówienia jest :

dostarczanie artyku?ów biurowych w 2008 r.

dostarczanie do Zamawiaj?cego w 2008 roku fabrycznie nowych artyku?ów biurowych: artyku?y biurowe z tworzyw sztucznych, drobny sprz?t biurowy, skoroszyty i inne wyroby pi?miennicze z papieru lub tektury, ró?ny sprz?t i artyku?y biurowe, wk?ady drukuj?ce, wyroby komputerowe, p?yty CD.

CPV: 30.19.20.00-1,22.80.00.00-8, 25.24.10.00-2, 25.24.71.00-5, 28.52.22.00-9, 30.12.51.00.

Termin realizacji: od dnia podpisania umowy do 31.12.2008 r.O udzielenie zamówienia mog? ubiega? si? Wykonawcy, którzy spe?niaj? warunki z art. 22 Ustawy Pzp, to jest:

1. Posiadaj? wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem, przez co rozumie si?: aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, aktualne za?wiadczenia w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego oraz w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?cych odpowiednio, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków, op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo?eczne, lub za?wiadcze?, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu

2. Posiadaj? niezb?dn? wiedz? i do?wiadczenie do realizacji zamówienia przez co rozumie si? zrealizowanie w ci?gu trzech ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch dostaw artyku?ów biurowych.

3. Znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj?cej wykonanie zamówienia.

4. Nie podlegaj? wykluczeniu z post?powania na podstawie art. 24 Ustawy Pzp.

W celu potwierdzenia spe?niania warunków Wykonawca do??czy do Formularza Oferty nast?puj?ce dokumenty: 1. Dla potwierdzenia spe?niania warunku opisanego w pkt 1: ­ aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej - potwierdzaj?ce uprawnienia do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert,

­ aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika Urz?du Skarbowego potwierdzaj?ce, ?e Wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert,

­ aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u Zak?adu Ubezpiecze? Spo?ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo?ecznego potwierdzaj?ce, ?e Wykonawca nie zalega z op?acaniem op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo?eczne lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert;

2. Dla potwierdzenia spe?niania warunku opisanego w pkt 2;

­ wykaz wykonanych w ci?gu trzech ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania, (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwóch dostaw artyku?ów biurowych, z podaniem warto?ci brutto tych dostaw, dat wykonania i odbiorców na druku stanowi?cym za??cznik nr 4 do SIWZ, oraz dokumenty potwierdzaj?ce, ?e zamówienia te zosta?y wykonane nale?ycie,

3. Dla potwierdzenia spe?niania warunków opisanych ??cznie w pkt 1-4 O¦WIADCZENIE WYKONAWCY na druku stanowi?cym za??cznik nr 2 do SIWZ

Wykonawca mo?e z?o?y? ofert? na w?asnych formularzach, których tre?? musi by? zgodna z formularzami za??czonymi do SIWZ.Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych ani cz??ciowych. Zamawiaj?cy nie przewiduje wnoszenia wadium ani zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy. Zamawiaj?cy nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

 

Zamawiaj?cy wymaga aby Wykonawca wskaza? w swojej ofercie t? cz??? zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Kryteria oceny ofert: cena ca?kowita brutto 100%

 

Miejsce i termin sk?adania ofert :

Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat) do dnia 26.03.2008 r. do godziny 13:30.Miejsce i termin otwarcia ofert::

Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Sala Konferencyjna, wej?cie F w dniu 26.03.2008 r. godz. 14:00Termin zwi?zania Wykonawcy z?o?on? ofert? wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? wraz z up?ywem terminu sk?adania ofert.SIWZ udost?pniona jest na niniejszej stronie www - (adm216-3-08_siwz_biurowe.doc) mo?na równie? odebra? SIWZ w siedzibie Zamawiaj?cego, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat), w godz. 9:00 – 15:00 (po wcze?niejszym, telefonicznym zg?oszeniu zapotrzebowania)

 

Osoby uprawnione do bezpo?redniego kontaktowania si? z Wykonawcami: Zofia Pastor - Dzia? Administracyjno-Gospodarczy tel. 022 537-41-20, 022628-31-47 w godz. 10:00 – 14:00, fax. 022537-40-21 e-mail: Oddzia? Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

W zakresie procedury zamówie? publicznych:

Agnieszka Pytlak – Koordynator zamówie? publicznych tel. 0 22537-41-43 w godz. 10:00 – 14:00, fax. 0 22537-40-43, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Prosimy wykonawców, którzy pobrali SIWZ z niniejszej strony o przes?anie potwierdzenia pobrania, na nr faksu 022 537-40-43 lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

 

W IMIENIU ZAMAWIAJ¡CEGO

Dyrektor Biblioteki

Micha? Str?k

 

 

 

Go to top