OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

o warto?ci nieprzekraczaj?cej w z?otych równowarto?ci 206 000 euro
Post?powanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na zasadach okre?lonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówie? publicznych, tekst jednolity z dnia 29.11.2007 r. (Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655 ze zm.)

Numer og?oszenia w BZP 3390-2009

Adm 216-1-09

Zamawiaj?cy:
Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, 00-950 Warszawa, skr. pocztowa 365, ul. Koszykowa 26/28, tel. 022 628-78-52, e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. NIP 526 12 87 150, PKO S.A. 72 1240 6247 1111 0000 4975 9989, REGON 000278681

Przedmiotem zamówienia jest: dostarczanie artyku?ów biurowych w 2009 r.

CPV: 30.19.20.00-1,22.80.00.00-8, 28.52.22.00-9, 30.12.51.00., 22.99.00.00-6

Termin realizacji: od podpisania umowy do 31.12.2009 r. lub do wyczerpania kwoty stanowi?cej ca?kowite wynagrodzenie Wykonawcy.

O udzielenie zamówienia mog? ubiega? si? Wykonawcy, którzy spe?niaj? warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy pzp, to jest:

  1. Posiadaj? wymagane przepisami prawa uprawnienia do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem, przez co rozumie si? wpis do w?a?ciwego rejestru albo do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej
  2. Nie podlegaj? wykluczeniu z post?powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp
  3. Posiadaj? wiedz? i do?wiadczenie niezb?dne do realizacji zamówienia oraz dysponuj? potencja?em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia ( lub przedstawi? pisemne zobowi?zanie innych podmiotów do udost?pnienia potencja?u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia), przez co rozumie si? nale?yte zrealizowanie w ci?gu 3 ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania, a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej trzech us?ug odpowiadaj?cych swoim rodzajem us?ugom, stanowi?cym przedmiot niniejszego zamówienia, o warto?ci brutto minimum 80 000 z? ka?da.
  4. Znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj?cej wykonanie zamówienia.

W celu potwierdzenia spe?niania warunków Wykonawca do??czy do Formularza Oferty nast?puj?ce dokumenty:

  1. Aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej - potwierdzaj?ce uprawnienia do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert,
  2. Aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert,
  3. Aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u zak?adu ubezpiecze? spo?ecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia spo?ecznego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo?eczne lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert;
  4. Wykaz wykonanych w ci?gu trzech ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania, (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzech us?ug odpowiadaj?cych swoim rodzajem us?ugom, stanowi?cym przedmiot niniejszego zamówienia, o warto?ci brutto minimum 80 000 z? ka?da, z podaniem warto?ci tych dostaw, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzaj?ce, ?e us?ugi te zosta?y wykonane nale?ycie - pisemne zobowi?zanie innych podmiotów do udost?pnienia potencja?u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, je?eli Wykonawca nie dysponuje takimi osobami i sprz?tem
  5. O¦WIADCZENIE WYKONAWCY o spe?nianiu warunków udzia?u w post?powaniu

Wykonawca mo?e z?o?y? ofert? na w?asnych formularzach, których tre?? musi by? zgodna z formularzami za??czonymi do SIWZ.

Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych ani cz??ciowych.

Zamawiaj?cy nie przewiduje wnoszenia wadium ani zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy.

Zamawiaj?cy nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zamawiaj?cy wymaga aby Wykonawca wskaza? w swojej ofercie t? cz??? zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Zamawiaj?cy przewiduje dokonanie zmian postanowie? zawartej umowy w formie aneksu, w sytuacji zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wy??cznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.

Kryteria oceny ofert: cena ca?kowita brutto 100%

Miejsce i termin sk?adania ofert:
Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat) do dnia 21.01.2009 r. do godziny 13.30.

Miejsce i termin otwarcia ofert:
Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Sala Konferencyjna, wej?cie F w dniu 21.01.2009 r. godz. 14.00

Termin zwi?zania Wykonawcy z?o?on? ofert? wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? wraz z up?ywem terminu sk?adania ofert.

SIWZ udost?pniona jest na niniejszej stronie www [ adm_216-1-09_siwz_biurowe.doc (759.00 KB 12.01.2009 15:27) ], mo?na równie? odebra? SIWZ w siedzibie Zamawiaj?cego, po wcze?niejszym, telefonicznym zg?oszeniu zapotrzebowania.

Osoby uprawnione do bezpo?redniego kontaktowania si? z Wykonawcami:

  1. W zakresie przedmiotu zamówienia:
    Zofia Pastor - Dzia? Administracyjno-Gospodarczy
    tel. 022 537-41-20, 022 628-31-47; fax. 022 537-40-21
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
  2. W zakresie procedury zamówie? publicznych:
    Agnieszka Pytlak – Koordynator zamówie? publicznych
    tel. 0 22 537-41-43; fax. 0 22 537-40-43,
    e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


prosimy wykonawców, którzy pobrali SIWZ z niniejszej strony o przes?anie potwierdzenia pobrania, na nr faksu 022 537-40-43 lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W IMIENIU ZAMAWIAJ¡CEGO
Dyrektor Biblioteki
Micha? Str?k

 


Go to top