OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

  o warto?ci nieprzekraczaj?cej w z?otych równowarto?ci 206 000 euro

 

Post?powanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na zasadach okre?lonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówie? publicznych, tekst jednolity z dnia 29.11.2007 r. (Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655 ze zm.)

Adm 216-2-09             Numer og?oszenia w BZP  32591-2009

Zamawiaj?cy:
Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, 00-950 Warszawa, skr. pocztowa 365, ul. Koszykowa 26/28, tel. 022 628-78-52, e-mail : Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.  NIP 526 12 87 150,  PKO S.A. 72 1240 6247 1111 0000 4975 9989, REGON 000278681

Przedmiotem zamówienia jest :  

us?uga sprz?tania i utrzymania czysto?ci w pomieszczeniach biurowych, u?ytkowych i ci?gach komunikacyjnych posesji oraz utrzymania czysto?ci podwórek i przyleg?ych chodników  do posesji Biblioteki Publicznej m. st. Warszawy-Biblioteki G?ównej Województwa Mazowieckiego

 
CPV: 90.91.00.00-9,  90.91.92.00-4,  90.91.13.00-9,  90.61.00.00-6,  90.62.00.00-9   

Termin realizacji:  01.05.2009 r. – 31.12.2010 r.

O udzielenie zamówienia
  mog? ubiega? si? Wykonawcy, którzy spe?niaj? warunki z art. 22  ust. 1 Ustawy pzp, to jest:
1.    Posiadaj? uprawnienia do wykonywania dzia?alno?ci obj?tej niniejszym zamówieniem, przez co rozumie si? wpis do w?a?ciwego rejestru albo do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej
2.    Nie podlegaj? wykluczeniu z post?powania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp
3.    Znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj?cej wykonanie zamówienia, przez co rozumie si? ubezpieczenie od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci, uwzgl?dniaj?ce zakres sprz?tania obiektów, na kwot? nie mniejsz? ni? 100 000 z? .
4.    Posiadaj? wiedz? i do?wiadczenie niezb?dne do realizacji zamówienia oraz dysponuj?  potencja?em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi? pisemne zobowi?zanie innych podmiotów do udost?pnienia potencja?u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, przez co rozumie si?, i? Wykonawcy:
1)    zrealizowali w ci?gu 3 ostatnich lat przed dniem wszcz?cia niniejszego post?powania (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie) co najmniej dwie us?ugi, z których ka?da polega?a na  utrzymaniu czysto?ci i sprz?taniu obiektu/obiektów o powierzchni min. 1 000 m², przy czym co najmniej jedna us?uga dotyczy?a budynku u?yteczno?ci publicznej - zgodnie z definicj? tych obiektów, zawart? w Rozporz?dzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiada? budynki i ich usytuowanie z dnia 12 kwietnia 2002 r. (Dz.U. 2002 Nr 75, poz. 690 ze zm.)
Z uwagi na to, i? us?uga sprz?tania ma charakter ?wiadczenia ci?g?ego, uznane b?d? równie? us?ugi wykonywane aktualnie. Czas trwania realizowanej aktualnie us?ugi - co najmniej 6 miesi?cy, licz?c od terminu sk?adania ofert. W?ród zrealizowanych zamówie? Wykonawca musi wykaza? si? minimum jednym zrealizowanym (zako?czonym) zamówieniem.
2)    dysponuj? lub b?d? dysponowa? co najmniej 4 osobami, które b?d? uczestniczy? w realizacji zamówienia,  
3)    dysponuj? lub b?d? dysponowa? ni?ej wymienionym sprz?tem w wymaganej liczbie :
­    co najmniej 1 profesjonalnym urz?dzeniem pozwalaj?cym wykona? us?ugi dog??bnego
 prania wyk?adzin dywanowych,
­    co najmniej 4 odkurzaczami przemys?owymi, o mocy dostosowanej do utrzymania czysto?ci w sprz?tanych pomieszczeniach.
­    co najmniej jedn?  drabin? o zasi?gu roboczym minimum 4 m


 W celu potwierdzenia spe?niania warunków Wykonawca do??czy do FORMULARZA OFERTOWEGO nast?puj?ce dokumenty:  
1.    Aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej - potwierdzaj?ce uprawnienia do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem - wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert,
2.    Aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego naczelnika urz?du skarbowego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem podatków lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert,
3.    Aktualne za?wiadczenie w?a?ciwego oddzia?u zak?adu ubezpiecze? spo?ecznych lub kasy rolniczego ubezpieczenia spo?ecznego potwierdzaj?ce, ?e wykonawca nie zalega z op?acaniem op?at oraz sk?adek na ubezpieczenie zdrowotne lub spo?eczne lub za?wiadczenie, ?e uzyska? przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz?o?enie na raty zaleg?ych p?atno?ci lub wstrzymanie w ca?o?ci wykonania decyzji w?a?ciwego organu – wystawione nie wcze?niej ni? 3 miesi?ce prze up?ywem terminu sk?adania ofert;
4.    O¦WIADCZENIE WYKONAWCY O SPE?NIANIU WARUNKÓW UDZIA?U W POST?POWANIU,  
5.    O¦WIADCZENIE WYKONAWCY O NIEPODLEGANIU WYKLUCZENIU
6.    Wykaz wykonanych w ci?gu trzech ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania, (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy - w tym okresie), co najmniej dwóch us?ug, z których ka?da polega?a na  utrzymaniu czysto?ci i sprz?taniu obiektów o powierzchni min. 1 000 m², przy czy co najmniej jedna us?uga dotyczy?a budynku u?yteczno?ci publicznej, z podaniem warto?ci brutto tych us?ug, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzaj?ce, ?e zamówienia te zosta?y/s? wykonane nale?ycie,
Z uwagi na to, i? us?uga sprz?tania ma charakter ?wiadczenia ci?g?ego, wykazane mog? by? równie? us?ugi wykonywane aktualnie. Czas trwania realizowanej aktualnie us?ugi - co najmniej 6 miesi?cy. Wykonawca musi wykaza? minimum jedno zrealizowane (zako?czone) zamówienie.
8.    Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które b?d? uczestniczy? w realizacji zamówienia.
9.    Wykaz wymaganego sprz?tu, niezb?dnego do realizacji zamówienia.
lub
pisemne zobowi?zanie innych podmiotów do udost?pnienia potencja?u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, je?eli Wykonawca nie dysponuje osobami i sprz?tem i w za??czonych do oferty WYKAZACH wskaza? sprz?t i/lub osoby którymi b?dzie dysponowa?, a które udost?pnione b?d? przez inne podmioty  

Wykonawca mo?e z?o?y? ofert? na w?asnych formularzach, których tre?? musi by? zgodna z formularzami za??czonymi do SIWZ.

Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych ani cz??ciowych.

Zamawiaj?cy nie przewiduje wnoszenia wadium ani zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy.  

Zamawiaj?cy nie przewiduje
przeprowadzenia aukcji elektronicznej, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zamawiaj?cy wymaga aby Wykonawca wskaza? w swojej ofercie t? cz??? zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom.

Zamawiaj?cy przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówie? uzupe?niaj?cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówie? publicznych. Zamówienia uzupe?niaj?ce mog? dotyczy? wy??cznie zakresu zamówienia podstawowego

Kryteria oceny ofert:            cena ca?kowita brutto          100%

Miejsce i termin sk?adania ofert :
Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wej?cie D,  I pi?tro pok. 103 (sekretariat) do dnia  18.02.2009 r. do godziny 13:30.
Miejsce i termin otwarcia ofert::
Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Sala Konferencyjna, wej?cie F w dniu  18.02.2009 r. godz. 14:00
Termin zwi?zania Wykonawcy z?o?on? ofert?  wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? wraz z up?ywem terminu sk?adania ofert.

SIWZ udost?pniona jest na niniejszej stronie www, mo?na równie? odebra? SIWZ w siedzibie Zamawiaj?cego, po wcze?niejszym, telefonicznym zg?oszeniu zapotrzebowania.

Osoby uprawnione do bezpo?redniego kontaktowania si? z Wykonawcami:  
1)    W zakresie przedmiotu zamówienia:
Sylwester Wieczorkowski tel.022 537-40-13, 022  628-31-47,  fax.022 537-40-21, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

2)  W zakresie procedury zamówie? publicznych:
Agnieszka Pytlak – Koordynator zamówie? publicznych tel. 0  22 537-41-43  fax. 0 22 537-40-43, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 
prosimy Wykonawców, którzy pobrali  SIWZ  z niniejszej  strony o  przes?anie potwierdzenia pobrania, na nr  faksu  022   537-40-43  lub  na adres:  Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

SIWZ do pobrania                                                            

SIWZ - modyfikacja do pobrania

W IMIENIU ZAMAWIAJ¡CEGO
Dyrektor Biblioteki
Micha? Str?k
Go to top