Drukuj

Warszawa: wymiana czujek w systemie SAP, konserwacja i utrzymanie w stanie sprawno?ci eksploatacyjnej systemów SAP i DSO oraz SUG (Sta?e Urz?dzenia Ga?nicze)
Numer og?oszenia: 302399 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OG?OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us?ugi

Zamieszczanie og?oszenia: obowi?zkowe.

Og?oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Warszawa: wymiana czujek w systemie SAP, konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP i DSO oraz SUG (Stałe Urządzenia Gaśnicze)
Numer ogłoszenia: 302399 - 2010; data zamieszczenia: 26.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biblioteka Publiczna m.st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego , ul. Koszykowa 26/28, 00-553 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5374143, 5374158, faks 022 5374043.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wymiana czujek w systemie SAP, konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP i DSO oraz SUG (Stałe Urządzenia Gaśnicze).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest: 1) wymiana czujek w systemie SAP (system analogowy, nieadresowalny) w terminie do dnia 30 listopada 2010r. 2) konserwacja i utrzymanie w stanie sprawności eksploatacyjnej systemów SAP, DSO i SUG (Stałe Urządzenia Gaśnicze) w okresie 10.01.2011r. - 31.12.2012r. 2. W zakresie wymiany czujek należy wykonać m.in.: 1) roboty demontażowe i montażowe czujek i przycisków ROP związane z przedmiotem zamówienia, 2) roboty wykończeniowe po przeprowadzonych pracach montażowych, 3) sprawdzenia linii dozorowych, przeprowadzenie testów oprogramowania i systemu, 4) przeprowadzenie prób wraz z wykonaniem stosownych protokołów w tym zakresie, 5) utylizacja zdemontowanych czujek, 3. Urządzenia podlegające wymianie: 1) czujki DIO 31A2 194 szt. wymiana na DIO 40 2) czujki DIO 37 6 szt. wymiana na DIO 40 3) czujki DOR 30 2 szt. wymiana na DOR 40 4) przyciski ROP 30 9 szt. wymiana na ROP DM1131 5) gniazda czujek 202 szt. gniazda G-40.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.21.00-8, 31.62.51.00-4, 50.70.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTęPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTęPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

5. Zamawiający dopuszcza dokonanie następujących zmian postanowień zawartej umowy : 1) zmiany osoby,osób przewidzianych do realizacji przedmiotu zamówienia, w sytuacji uzasadnionej konieczności takiej zmiany, przy czym nowe osoby muszą posiadać uprawnienia niezbędne do wykonywania powierzonej funkcji 2) zmiany wynagrodzenia o kwotę wynikającą ze zmienionych stawek podatku VAT, obowiązujących w dacie powstania obowiązku podatkowego 3) nieistotnej zmiany w stosunku do treści oferty, to jest zmiany, której wprowadzenie do pierwotnej procedury prowadzonego postępowania nie ograniczyłoby kręgu potencjalnych wykonawców, nie wpłynęłoby na wynik postępowania i nie naruszyłoby podstawowych zasad udzielania zamówień publicznych, w szczególności dotyczących równego traktowania wykonawców i uczciwej konkurencji 4) przedłużenie terminu realizacji zakresu Wymiana czujek w systemie SAP o czas niezbędny do wykonywania w sposób należyty, spowodowane: a) opóźnieniem w przekazaniu przez Zamawiającego miejsca wykonywania prac b) zmianą lub niedotrzymaniem przez Zamawiającego terminów dokonania odbioru c) działania tzw. siły wyższej

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.koszykowa.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, 00-553 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.11.2010 godzina 13:30, miejsce: siedziba Zamawiającego, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy - Biblioteka Główna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wejście C, parter, Dział Gospodarczy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia

Przedmiar