Warszawa, 08.08. 2006 rok
Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy
Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego
Koszykowa 26/28 00-950 Warszawa,
skrytka nr 365 tel.0-22628-20-01 fax. 0-22621-19-68

WYJA¦NIENIA DO ZAPYTANIA
Adm 216-11-06 Dnia 9.08.2006 r.

Post?powanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego o warto?ci nie przekraczaj?cej wyra?on? w z?otych równowarto?? 60.000 euro

Przedmiot zamówienia : instalacja wewn?trznej sieci telefonicznej z wymian? abonenckiej centrali telefonicznej

W zwi?zku z zapytaniami które wp?yn??y w dniach 2.08 – 8.08.2006 r. o wyja?nienie tre?ci Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w oparciu o art. 38 ust 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo Zamówie? Publicznych (Dz. U. Nr. 19 poz. 177 z pó?n. zm ) udziela si? odpowiedzi na zadane pytania :

  1. Dotyczy kabla telekomunikacyjnego.
    W zestawie materia?ów ( materia?y instalacyjne ) wykazany jest kabel YTKSY 3x2x0,5 lub UTP, natomiast w przedmiarze robót pozycja P12 wykazany jest kabel YTKSY 2x20,5 lub UTP. W zwi?zku z powy?szym który kabel YTKSY nale?y u?y? dwu czy trzy parowy? W przypadku kabla trzyparowego jedna para spe?ni rol? pary rezerwowej.
    Odpowied?:
    Jako przewody kabelkowe uk?adane w listwach i kana?ach elektroinstalacyjnych (przedmiar robót pozycja P 12, materia?y instalacyjne poz. 2) nale?y u?y? kabel YTKSY 3x2x0,5 lub UTP 4x2x0,5. Niewykorzystane pary nale?y doprowadzi? równie? do gniazda telefonicznego jako pary rezerwowe. Powy?sze wymagania co do kabli dotycz? równie? rysunków.

  2. Dotyczy aparatów systemowych.
    W przedmiarze robót pozycja P17 i P18 wykazanych jest 17 aparatów systemowych ( w tym l konsola), natomiast w wymaganiach technicznych dla centrali abonenckiej wykazanych jest 16 aparatów systemowych ( w tym l konsola) i 16 portów systemowych.
    W zwi?zku z powy?szym ile jest wymaganych aparatów systemowych ??cznie z konsol??
    Odpowied?:
    Do centrali nale?y pod??czy? 16 aparatów systemowych w tym 1 konsola.

  3. Czy centrala telefoniczna w momencie uruchomienia i przyj?cia przez bibliotek? powinna posiada? czynn? ksi??k? telefoniczn?, i czy powinna by? wyposa?ona w pakiety zapewniaj?ce sieciowanie w systemie IP?
    Odpowied?:
    W momencie uruchomienia, centrala jest wyposa?ona w
    • ksi??k? telefoniczn?
    • kart? IP minimum 15 kana?ow?

  4. Czy powinna by? mo?liwo?? rozbudowy centrali o „gor?c? rezerw?" co zdecydowanie podnosi niezawodno?? i funkcjonalno?? systemu szczególnie w przypadku jego rozbudowy do pojemno?ci 450 NN ?
    Odpowied?:
    W momencie uruchomienia nie musi by? rozbudowana o „gor?c? lini?”

  5. Mo?liwo?? umieszczenia dowolnych kart wyposa?e? w dowolnych slotach centrali jest wymaganiem dotycz?cym konstrukcji, a nie funkcji centrali. Z punktu widzenia u?ytkownika nie ma znaczenia w których slotach b?d? umieszczone poszczególne karty wyposa?e?. Natomiast wymaganie to mo?e eliminowa? cz??? dostawców central. W zwi?zku z tym czy to wymaganie musi by? spe?nione ?
    Odpowied?:
    Nie rezygnujemy z mo?liwo?ci umieszczenia kart wyposa?enia w dowolnych slotach centrali

  6. Czy wymiana abonenckiej centrali telefonicznej rozumiana jest jako zakup centrali i czy jest mo?liwo?? wydzier?awienia systemu abonenckiej centrali telefonicznej na okre?lony czas przez co Pa?stwo nie ponosicie tak du?ych kosztów pocz?tkowych ?
    Odpowied?:
    Dostawa abonenckiej centrali telefonicznej jest rozumiana jako zakup a nie
    dzier?awa na okre?lony czas.

  7. „Mo?liwo?? nagrania do 10 komunikatów s?ownych” nale?y rozumie?, ?e centrala w momencie przekazania u?ytkownikowi ma mie? uruchomion? funkcj? nagrywania komunikatów s?ownych czy te? jedynie ma zapewnia? mo?liwo?? uruchomienia tej funkcji w przysz?o?ci (np. po dokupieniu odpowiedniego modu?u)
    Odpowied?:
    W momencie przekazania u?ytkownikowi , centrala ma mie? uruchomion? funkcj? nagrywania komunikatów s?ownych bez konieczno?ci dokupienia w przysz?o?ci odpowiednich modu?ów.
  8. Czy urz?dzenia zasilaj?ce central? maj? te? zasila? inne urz?dzenia, np. urz?dzenia teletransmisyjne do ??cza ISDN PRA? Prosimy o wyszczególnienie urz?dze? które ewentualnie maj? by? zasilane.
    Odpowied?:
    - Powinny by? zasilane ??cza ISDN.

  9. Czy Zamawiaj?cy przewiduje dalsz? rozbudow? centrali telefonicznej, je?eli tak to do jakiej pojemno?ci?
    Odpowied?:
    - Planujemy rozbudow? centrali - do pojemno?ci 450 NN i 2 PRA w ramach tego samego stojaka i tej samej stacji zasilaj?cej, - o kart? VIP

  10. Czy zamawiaj?cy dopuszcza dostaw? centrali której rozbudowa do planowanej przez niego pojemno?ci docelowej opiera? si? b?dzie na sieciowaniu jednostek centralnych?
    Odpowied?:
    - Dopuszcza si?.

  11. Jakie parametry powinno spe?nia? zasilanie awaryjne centrali, prosimy o podanie czasu podtrzymania napi?cia?
    Odpowied?:
    - Zasilanie awaryjne centrali (min. 8 godz.)

  12. Czy program rejestruj?cy rozmowy telefoniczne ma mie? mo?liwo?? taryfikacji rozmów wg ró?nych taryf i ró?nych operatorów, ??cznie z podaniem kosztu rozmowy, opisywa? linie wewn?trzne, imi? i nazwisko, tworzy? grupy abonentów zgodnie ze struktur? Pa?stwa instytucji?
    Odpowied?:
    - Tak, powinien mie? takie mo?liwo?ci.

  13. Je?eli Zamawiaj?cy wymaga dostarczenia systemu taryfikacyjnego to czy Zamawiaj?cy posiada komputer PC z systemem operacyjnym Windows XP i drukark? – lub inne urz?dzenia umo?liwiaj?ce instalacj? systemu taryfikacyjnego?
    Odpowied?:
    - Nie posiada.

  14. Prosimy o okre?lenie jakiego typu awarii ma dotyczy? gwarantowany czas reakcji serwisu np. pojedynczych telefonów na biurkach pracowników?
    Odpowied?:
    - Tylko przy wi?kszych awariach np. awarii ca?ego slotu.

  15. W których godzinach b?d? zg?aszane awarie?
    Odpowied?:
    - Awarie mog? by? zg?aszane ca?odobowo.

  16. Czy awarie b?d? zg?aszane w dniach wolnych od pracy?
    Odpowied?:
    - Awarie b?d? zg?aszane równie? w dni wolne od pracy, poniewa? Biblioteka pracuje 7 dni w tygodniu.

  17. Kto b?dzie uprawniony do zg?aszania awarii przez Zamawiaj?cego?
    Odpowied?:
    - Pracownicy Dzia?u Administracyjno-Gospodarczego, ostateczne ustalenia b?d? przy podpisaniu unowy.

  18. Czy w przypadkach nie wymagaj?cych przyjazdu serwisanta do siedziby Zamawiaj?cego, Zamawiaj?cy mimo to wymaga od oferenta przyjazdu serwisu w celu odnotowania godziny przyjazdu?
    Odpowied?:
    - Zamawiaj?cy nie wymaga przyjazdu w takich sytuacjach.

 To samo dotyczy wszystkich funkcji zapisanych w Rozdziale 7 Za??cznika Nr 1 do SIWZ zaczynaj?cych si? od s?ów „mo?liwo??” czyli uruchomienie tych funkcji bez konieczno?ci dokupywania w przysz?o?ci odpowiednich modu?ów.

 Sylwester Wieczorkowski

Go to top