Zakres działania:
- opracowywanie we współpracy z radcą prawnym projektów wewnętrznych aktów normatywnych (statutu, zarządzeń, regulaminów, instrukcji itp.) oraz umów i porozumień wynikających z zakresu zadań realizowanych przez Bibliotekę;
- prowadzenie dokumentacji (poza dokumentacją finansową) dotyczącej projektów realizowanych przez Bibliotekę z dofinansowaniem unijnym lub krajowym;
- przygotowywanie upoważnień oraz pełnomocnictw Dyrektora;
- sporządzanie i udostępnianie pracownikom okresowych informacji o istotnych zmianach w przepisach prawnych dotyczących działalności Biblioteki;
- prowadzenie rejestru wewnętrznych aktów normatywnych i publikowanie ich na stronie internetowej Biblioteki;
- prowadzenie rejestru umów oraz pełnomocnictw i upoważnień Dyrektora;
- prowadzenie spraw związanych ze statystyką Biblioteki, planowaniem i sprawozdawczością;
- prowadzenie dokumentacji audytu i kontroli zewnętrznych przeprowadzanych w Bibliotece;
- sporządzanie protokołów i sprawozdań z organizowanych przez Dyrektora zebrań, posiedzeń Kolegium Biblioteki i Rady Naukowej;
- zapewnianie obsługi konferencji, sesji naukowych i innych imprez organizowanych przez Bibliotekę w zakresie:
przygotowania zaproszeń, programów i kompletowania materiałów konferencyjnych,
przygotowania umów,
sporządzania list uczestników,
zakwaterowania uczestników,
zapewnienia obsługi informacyjnej;
- współpraca z komórkami organizacyjnymi Biblioteki w zakresie organizacji, zarządzania i funkcjonowania Biblioteki;
- prowadzenie spraw z zakresu informacji wewnętrznej w Bibliotece;
- prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej;
- prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych;
- zapewnianie obsługi prawnej w Bibliotece;
- gromadzenie dokumentacji związanej z przeprowadzonymi skontrami w Bibliotece.
kierownik: Agnieszka Pytlak
Tel.: (22) 5374-143, (22) 5374-175
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Godziny pracy: 8.00 - 16.00