OG?OSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 o warto?ci nieprzekraczaj?cej w z?otych równowarto?ci 206 000 euro

Post?powanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest na zasadach okre?lonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówie? publicznych, tekst jednolity z dnia 29.11.2007 r. (Dz. U. 2007 Nr 223 poz. 1655 z pó?n. zm.)

[Adm 216-1-08]

Przedmiotem zamówienia jest :

¦wiadczenie sta?ej, bezpo?redniej ochrony fizycznej ludzi i mienia oraz konwojowanie warto?ci pieni??nych i monitorowanie sygna?ów z lokalnego systemu alarmowego

CPV 74613000-9, 74611000-5

Termin realizacji: od 01.04.2008 r. do 31.03.2010 r.

O udzielenie zamówienia mog? ubiega? si? Wykonawcy, którzy spe?niaj? warunki z art. 22 ust. 1 Ustawy Pzp, to jest:

1. Posiadaj? uprawnienia do wykonywania okre?lonej dzia?alno?ci lub czynno?ci, przez co rozumie si?:

1) aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej, wystawiony nie wcze?niej ni? 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert

2) aktualn? koncesj? MSWiA na prowadzenie dzia?alno?ci gospodarczej w zakresie us?ug ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo?redniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego

2. Dysponuj? do?wiadczeniem oraz potencja?em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przez co rozumie si?:

1) zrealizowanie w ci?gu trzech ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwóch zamówie?, polegaj?cych na ?wiadczeniu us?ug w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo?redniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego. Z uwagi na to, i? przedmiot zamówienia ma charakter ?wiadczenia ci?g?ego, uznane b?d? równie? us?ugi wykonywane aktualnie.

2) dysponowanie co najmniej 10 pracownikami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia, uprawnionymi do wykonywania czynno?ci wchodz?cych w zakres ochrony osób i mienia w rozumieniu Ustawy o ochronie osób i mienia, legitymuj?cymi si? licencjami pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia, w tym co najmniej 3 pracownikami legitymuj?cymi si? uprawnieniami do posiadania broni obiektowej, to jest paralizatorów elektrycznych

3) wyposa?enie co najmniej 3 osób spo?ród przewidzianych do realizacji zamówienia w bro? obiektow?, to jest w paralizatory elektryczne

4) wyposa?enie osób przewidzianych do realizacji zamówienia w ?rodki ??czno?ci radiowej, to jest co najmniej w 3 szt. radiotelefonów

5) dysponowanie co najmniej 3 dowódcami zmiany posiadaj?cymi oprócz licencji pracownika ochrony równie? licencj? pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia

6) dysponowanie co najmniej 1 pracownikiem kadry kierowniczej, posiadaj?cym licencj? pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia

7) dysponowanie pojazdem przystosowanym do przewozu warto?ci pieni??nych w wysoko?ci jednej jednostki obliczeniowej

8) dysponowanie co najmniej 1 monitorowan? grup? interwencyjn?

9) dysponowanie co najmniej 2 oznakowanymi pojazdami patrolowymi

3. Znajduj? si? w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj?cej wykonanie zamówienia przez co rozumie si? ubezpieczenie od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci gospodarczej w?a?ciwej dla przedmiotu zamówienia, na kwot? minimum 500 000 z?.

4. Nie podlegaj? wykluczeniu z post?powania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawo zamówie? Publicznych.

W celu potwierdzenia spe?niania warunków Wykonawca do??czy do Formularza Oferty nast?puj?ce dokumenty:

1. Aktualny odpis z w?a?ciwego rejestru albo za?wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej – potwierdzaj?ce uprawnienie do wykonywania czynno?ci obj?tych niniejszym zamówieniem – wystawione 6 miesi?cy przed up?ywem terminu sk?adania ofert.

2. Aktualna koncesja MSWiA na prowadzenie dzia?alno?ci gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpo?redniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego.

3. O?wiadczenie, na druku stanowi?cym za??cznik do SIWZ, o dysponowaniu potencja?em technicznym tj.:

1) o dysponowaniu pojazdem przystosowanym do przewozu warto?ci pieni??nych w wysoko?ci jednej jednostki obliczeniowej

2) o dysponowaniu co najmniej 2 oznakowanymi pojazdami patrolowymi

3) o dysponowaniu co najmniej 1 monitorowan? grup? interwencyjn?

4) o wyposa?eniu osób przewidzianych do realizacji zamówienia co najmniej w 3 sztuki radiotelefonów

5) o wyposa?eniu w paralizatory elektryczne co najmniej 3 osób, spo?ród przewidzianych do realizacji zamówienia

4. Wykaz, na druku stanowi?cym za??cznik do SIWZ, wykonanych w ci?gu trzech ostatnich lat przed dniem wszcz?cia post?powania (a je?eli okres prowadzenia dzia?alno?ci jest krótszy – w tym okresie) co najmniej dwóch zamówie?, polegaj?cych na ?wiadczeniu us?ug w zakresie ochrony osób i mienia, realizowanych w formie bezpo?redniej ochrony fizycznej oraz zabezpieczenia technicznego, z podaniem warto?ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców

z uwagi na to, i? przedmiot zamówienia ma charakter ?wiadczenia ci?g?ego, uznane b?d? równie? us?ugi wykonywane aktualnie, przy czym dla spe?nienia niniejszego warunku nie mo?na wykaza? tylko zamówie?, które s? aktualnie realizowane, Zamawiaj?cy uzna warunek za spe?niony, je?eli Wykonawca wyka?e oprócz zamówie?, których realizacja trwa, co najmniej jedno zamówienie zrealizowane (zako?czone) w wymaganym okresie

5. Dokumenty potwierdzaj?ce, ?e zamówienia przedstawione w Wykazie zrealizowanych zamówie?, zosta?y wykonane z nale?yta staranno?ci? (w przypadku wykonywanych aktualnie, ?e s? wykonywane z nale?yt? staranno?ci?)

6. Wykaz, na druku stanowi?cym za??cznik do SIWZ, osób przewidzianych do realizacji zamówienia, spe?niaj?cych wymagania Ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22.08.1997 roku (tekst jednolity z 26.08.2005 roku Dz. U. Nr.145 poz.1221 ze zm.) tj.:

1) co najmniej 10 pracowników zdolnych do wykonania przedmiotu zamówienia, uprawnionych do wykonywania czynno?ci wchodz?cych w zakres ochrony osób i mienia, legitymuj?cych si? licencjami pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia i uprawnieniami do posiadania broni obiektowej

2) co najmniej 3 dowódców zmiany posiadaj?cych oprócz licencji pracownika ochrony równie? licencj? pracownika zabezpieczenia technicznego pierwszego stopnia

3) co najmniej 1 pracownika kadry kierowniczej, posiadaj?cego licencj? pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia

7. Dokumenty potwierdzaj?ce, ?e osoby wymienione w Wykazie, posiadaj? wymagane uprawnienia

8. O?wiadczenie Wykonawcy o spe?nianiu warunków z art. 22, na druku stanowi?cym za??cznik do SIWZ

9. Aktualn? polis? lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj?cy, ?e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno?ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia?alno?ci gospodarczej, w?a?ciwej dla przedmiotu zamówienia, na kwot? minimum 500 000 z?.,

Wykonawca mo?e z?o?y? ofert? na w?asnych formularzach, których tre?? musi by? zgodna z formularzami za??czonymi do SIWZ.

Zamawiaj?cy nie dopuszcza sk?adania ofert wariantowych ani cz??ciowych.

Zamawiaj?cy nie przewiduje wnoszenia wadium ani zabezpieczenia nale?ytego wykonania umowy.

Zamawiaj?cy nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej, w celu wyboru najkorzystniejszej oferty.

Zamawiaj?cy wyra?a zgod? na realizacj? przez podwykonawców zamówienia wy??cznie w cz??ci dotycz?cej konwojowania warto?ci pieni??nych.

Zamawiaj?cy przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, zamówie? uzupe?niaj?cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówie? publicznych. Zamówienia uzupe?niaj?ce mog? dotyczy? rozszerzenia zakresu zamówienia podstawowego.

Kryteria oceny ofert: cena ca?kowita brutto 100%

Miejsce i termin sk?adania ofert :

siedziba Zamawiaj?cego, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat) do dnia 25.02.2008 r. do godziny 14:30.

Miejsce i termin otwarcia ofert::

siedziba Zamawiaj?cego, Biblioteka Publiczna m. st. Warszawy – Biblioteka G?ówna Województwa Mazowieckiego, Koszykowa 26/28, Sala Konferencyjna, wej?cie F w dniu 25.02.2008 r. godz. 15:00

Termin zwi?zania Wykonawcy z?o?on? ofert? wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna si? wraz z up?ywem terminu sk?adania ofert.

SIWZ udost?pniona jest na niniejszej stronie www - adm_216-1-08_ochrona-specyfikacja.doc (306.50 KB 06.02.2008 15:01), mo?na równie? odebra? SIWZ w siedzibie Zamawiaj?cego, wej?cie D, I pi?tro pok. 103 (sekretariat), w godz. 9:00 – 15:00 (po wcze?niejszym, telefonicznym zg?oszeniu zapotrzebowania)

 Osoby uprawnione do bezpo?redniego kontaktowania si? z Wykonawcami:

W zakresie przedmiotu zamówienia:

Sylwester Wieczorkowski - Kierownik Dzia?u Administracyjno-Gospodarczego tel. 022 537-41-13 w godz. 10:00 – 14:00, fax. 022 621-19-68,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

W zakresie procedury zamówie? publicznych:

Agnieszka Pytlak – Koordynator zamówie? publicznych tel. 0 22537-41-43 w godz. 10:00 – 14:00,
fax. 0 22537-40-43, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

prosimy wykonawców, którzy pobrali SIWZ z niniejszej strony o przes?anie potwierdzenia pobrania, na nr faksu 022 537-40-43 lub na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.


W IMIENIU ZAMAWIAJ¡CEGO
Dyrektor Biblioteki
Micha? Str?k

 

 

 

Go to top